قدیمی‌ترین زندانی زن قزوین آزاد شد

قدیمی‌ترین زندانی زن قزوین آزاد شد

زن جوانی که ۱۳ سال قبل دست به جنایت زد و نامزد خود را به خاطر اختلافات به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم آزاد شد.

به گزارش خبرنگار هاتف امروز، ۱۳ سال قبل جنایتی به پلیس استان قزوین اعلام شد، جنایتی که مرد جوانی در آن به قتل رسیده بود. عامل جنایت در تحقیقات بازداشت شد و در رابطه با انگیزه خود به کارآگاهان جنایی گفت: به خاطر اختلاف هایی که با نامزد خود داشتم او را به قتل رساندم.

بدنبال اعترافات زن جوان، بازسازی صحنه قتل و تحقیقات صورت گرفته ، کیفرخواست متهم صادر شد و او در دادگاه کیفری استان قزوین پای میز محاکمه رفت. دادگاه کیفری باتوجه به مدارک و شواهد موجود در پرونده، حکم قصاص او را صادر و این حکم به تائید دیوانعالی کشور رسید.

پس از تائید حکم مجازات زن قاتل، تلاش برای کسب رضایت اولیای دم آغاز شد و اولیای دم که چند بار اجرای حکم را به تعویق انداخته بودند پس از ۱۳ سال به خاطر رضای خدا و بدون دریافت دیه ، قاتل را بخشیدند.

محمود ترابی، مدیرزندان مرکزی قزوین روز پنج شنبه از آزادی این زندانی پس از ۱۳ سال خبرداد و گفت:این زندانی که از سال۱۳۸۱ به اتهام قتل به زندان مرکزی معرفی شد، با تلاش های فراوان مددکاران اجتماعی،شورای حل اختلاف زندان وپیگیری دستگاه قضایی، آزاد شد . این زندانی درگذر سالهای تحمل حبس توانست درتمامی فعالیتهای فرهنگی وقرآنی زندان مشارکت نموده وموفق به دریافت گواهینامه های فرهنگی ، فنی و حرفه ای وصنایع دستی زندان شود

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.