لجبازی ادامه دارد، قالیباف عذرخواهی بکن نیست!

هاتف امروز: هنوز معلوم نیست با وجود فشار سنگین افکارعمومی برای رسیدگی به مقصران وقوع حادثه پلاسکو، منظور شهردار تهران از زخم زبان زنندگان چه کسانی هستند؟ و توسل به این ادبیات که از کارهایم دست برنمیدارم(!) برای لجبازی با چه کسی است؟
به گزارش هاتف امروز به نقل ازناطقان: شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه هروی خط ۳ متروی تهران با اشاره به وقوع حادثه پلاسکو گفت: همیشه خواستار سعادت معنوی برای شهروندان هستیم و در تلاشیم تا شرایطی خوب برای آنان فراهم کنیم چرا که این همان اهدافی است که ما در انقلاب اسلامی برای آن ماموریت داشته‌ایم.

قالیباف در چند دهمین سخنرانی و مصاحبه بعد از وقوع حادثه پلاسکو بدون اشاره به نقش و وظیفه شهرداری در نظارت بر ایمنی ساختمان ها گفت: جوانان ما در حوزه آتش نشانی از خود رشادت نشان دادند و آگاهانه برای نجات جان مردم جان خویش را فدا کردند.

این مقام مسئول بدون هیچگونه عذرخواهی پیرامون حادثه پلاسکو ابراز داشت: در برخی از بحران‌ها تلفاتی از بعد جانی و مالی به دست می‌آید بسیار بالاست و این موضوع غیر قابل قبول است.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت هایش با ادبیاتی عجیب گفت: بنده زخم زبان‌های زیادی می‌شنوم اما باید بگویم با تمام این زخم زبان‌ها هرگز دست از کارهایم بر نمیدارم.

هنوز معلوم نیست با وجود فشار سنگین افکارعمومی برای رسیدگی به مقصران وقوع حادثه پلاسکو، منظور شهردار تهران از زخم زبان زنندگان چه کسانی هستند؟ و توسل به این ادبیات که از کارهایم دست برنمیدارم(!) برای لجبازی با چه کسی است؟

چندی پیش دادستان کل کشور با اشاره به وقوع حادثه پلاسکو گفت: در بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها وظایف رسیدگی به ایمنی ساختمان ها به شهرداری ها واگذار شده است.
حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه شهرداری ها ملزم هستند به ساختمان هایی که این خطرات را دارند اخطار داده شود، خاطر نشان کرد: شهرداری باید بعد از تعیین مهلت و عدم رفع این مخاطرات از سوی صاحبان ساختمان و مالکان، پیگیری های لازم را انجام دهد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.