مهلت ثبت‌نام کنکور ۹۶ تمدید شد

هاتف امروز: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری ۹۶ خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با هاتف امروز با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری ۹۶ اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، اول اسفندماه ۹۵ تمدید می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: به تمام داوطلبان متقاضی ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری ۹۶ که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، اکیداً توصیه می‌شود در این مدت تمدیدشده و حداکثر تا پایان روز یکشنبه، اول اسفندماه ۹۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و سایر اطلاعیه‌های منتشره در صورت واجد شرایط بودن در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دکتر توکلی همچنین تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام خود در آزمون سراسری ۹۶ اقدام کرده‌اند می‌توانند در این مهلت تمدیدشده در صورت تمایل اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۳ امروز پنجشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه جاری تعداد ۷۲۶ هزار و ۸۱۹ نفر برای ثبت نام در آزمون سراسری ۹۶ اقدام کرده‌اند.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.