برگزیدگان جایزه مهرگان علم و ادب معرفی شدند

هاتف امروز: در مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه مهرگان ادب و یازدهمین دوره جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست، آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند.

به گزارش هاتف امروز، در این مراسم که عصر امروز جمعه ۱۳ اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، این جایزه برگزیدگان خود را به شرح زیر معرفی کرد:

در بخش رمان کتاب «چیدن باد» نوشته محمد قاسم زاده از نشر «قطره» به عنوان اثر برگزیده لوح و تندیس جایزه مهرگان ادب را دریافت کرد.

همچنین در بخش رمان کتاب «کافور پوش» نوشته عالیه عطایی از نشر «ققنوس» به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

رمان «پایان خوش ناتمام» نوشته کاوه میرعباسی از نشر «ثالث» نیز دیگر اثر شایسته تقدیر در بخش رمان معرفی شد.

همچنین در بخش مجموعه داستان کوتاه این جایزه مجموعه داستان «سرطان جن» نوشته رامبد خانلری از نشر «آگه» به عنوان برگزیده، لوح و تندیس این بخش را به خود اختصاص داد.

مجموعه داستان «غریبه‌ای زیر درخت نارنج» نوشته کرم رضا تاج مهر از نشر «ثالث» به عنوان اولین مجموعه داستان تحسین شده،‌ مجموعه داستان «پل‌ها» نوشته احمد عبدالفتحی از نشر «چرخ» به عنوان دومین اثر تحسین شده و همچنین مجموعه داستانهای «دوربرگردان» نوشته میثم کیانی از نشر «زاوش» و مجموعه داستان «عکسهای دسته جمعی» نوشته حمید امجد از نشر «نیلا» آثار شایسته تقدیر این دوره از جایزه مهرگان ادب را به خود اختصاص دادند.

 همچنین جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست در دوره یازدهمین نیز به سید آهنگ کوثر اهدا شد.

در این بخش همچنین از مدرسه طبیعت کابین گنج مشهد به مدیریت سیمین کاظمی،‌ کانون آشنایی حیات وحش با مدیریت دنا ضیایی، کانون سبز فارس با مدیریت بهمن ایزدی،‌ کانون خزنده شناسان فارس با مدیریت هانیه غفاری با اهدای لوح ،‌ تقدیر شد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.