برخی کشورهای اروپا خواهان کاهش و یا لغو تحریم‌های ضد روسیه هستند

هاتف امروز: نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا اعلام کرد، برخی از کشورهای اروپایی علاقه‌مند به کاهش و یا لغو تحریم‌های ضد روسی این اتحادیه هستند.

به گزارش هاتف امروز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر چیژوف، نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا اعلام کرد: برخی از کشورها منتظر هستند که تحریم‌های ضد روسیه لغو شود و یا دست‌کم این دست تدابیر اتخاذ شده علیه کشور کاهش یابد. این مساله را پنهان نکنید. در مقابل برخی کشورها مخالف، آنها فکر می‌کنند.

وی ادامه داد: علی‌رغم نگرانی‌های موجود در بروکسل مبنی بر احتمال لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا به خصوص پس از بر سر کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ماه ژانویه بعید به نظر می‌رسد که واشنگتن در سیاست تحریمی خود علیه روسیه بازنگری کند.

چیژوف اضافه کرد: به نظر می‌رسد براساس اظهارات مقامات آمریکا در واشنگتن هیچگونه نشانه‌ای مبنی بر تجدیدنظر در سیاست تحریم از سوی واشنگتن علیه روسیه وجود ندارد.

در سال ۲۰۱۴ واشنگتن و بروکسل تحریم‌هایی را علیه روسیه به دلیل بحران اوکراین و الحاق شبه جزیره کریمه اعلام کردند. مسکو بارها اتهامات وارده درباره این مساله را رد کرده است.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.