«مهدی هاشمی» به اوین بازگشت

هاتف امروز: مدیرکل زندان‌های استان تهران از بازگشت مهدی هاشمی به بازداشتگاه اوین در روز گذشته (شنبه) خبر داد.

مصطفی محبی در گفت‌وگویی اظهار کرد: مهدی هاشمی روز گذشته برای ادامه تحمل کیفر به زندان بازگشت.

بر اساس این گزارش،  مهدی هاشمی به علت فوت پدرش از  ۱۹ دی ماه در مرخصی بسر می برد.

محبی مدیرکل زندان های استان تهران ۲۰  بهمن ماه در حاشیه بازدید سفرای مقیم ایران از کانون اصلاح و تربیت در جمع خبرنگاران درباره مرخصی مهدی هاشمی، گفت: مرخصی مهدی هاشمی تا ۲۵ بهمن ماه بود که تا شنبه – ۳۰ بهمن ماه – تمدید شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری ۲۴ بهمن ماه درباره تمدید مرخصی مهدی هاشمی تا ۲۵ بهمن ماه گفت: استفاده بیش از ۵ روز مرخصی فقط برای مهدی هاشمی نیست.

وی افزود: تمدید مرخصی و میزان آن با دادستانی و قاضی پرونده است و مشابه این میزان مرخصی هم برای دیگران بوده و حتی در تعدادی از پرونده های مالی بیش از دو یا سه ماه مرخصی داده شده است.

محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران دوم اسفندماه سال جاری نیز به خبرنگار ایسنا گفته بود: مرخصی مهدی هاشمی تا اول اسفند بود که به مدت یک هفته یعنی از اول تا هفتم اسفندماه تمدید شده است.

محبی در خصوص خبر منتشره مبنی بر رد درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی، اظهار بی اطلاعی کرد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی نیز درباره صحت خبر رد درخواست اعاده دادرسی موکلش به ایسنا گفته بود که فعلا چیزی در این زمینه مبنی بر موافقت یا رد درخواست به ما ابلاغ نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در روز یکشنبه – اول اسفند ماه – نیز اعلام کرد که مرخصی مهدی هاشمی روز شنبه به پایان رسید، اما فعلًا تمدید شده است.

سخنگوی دستگاه قضا همچنین خبر منتشره مبنی بر خروج مهدی هاشمی از کشور را تکذیب کرد.

 

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.