وظیفه خبرگان در تبیین فتنه و ماهیت فتنه‌گران سنگین‌تر از دیگران است

هاتف امروز: رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فتنه گران عاملان نفوذی در جمهوری اسلامی هستند، گفت: وظیفه خبرگان در تبیین فتنه و ماهیت فتنه گران سنگین تر از دیگران است.

به گزارش هاتف امروز به نقل ازایسنا، آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز طی سخنانی در مراسم افتتاحیه دومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، با بیان اینکه مجلس خبرگان از بزرگترین نهادهای نظام است، اظهار کرد: مجلس خبرگان از آنجا که با رهبری و ولایت فقیه سر و کار دارد، جزو بزرگترین نهادهای جمهوری اسلامی است.

وی افزود: همه ما باید پا به پای رهبری حرکت کنیم، چرا که خدا کسی را در مسئولیت رهبری قرار داده که لیاقت رهبری را دارد و راه امام (ره) را با قدرت و استقامت ادامه می‌دهد و ما هم باید راهش را ادامه دهیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مفهوم انقلابی بودن اظهار کرد: انقلابی بودن یعنی با دشمن طرح دوستی نریزیم چرا که راه اسلام، راه مبارزه با دشمن است و باید در این راه با قدرت پیش رفت.

جنتی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تاکید کرد:  در حال حاضر در مملکت مشکلات عمده‌ای داریم، بحث معیشت و بیکاری دردهایی است که باید برای درمان آن اقدامی کنیم.

وی گفت: درباره اقتصاد مقاومتی و پیشرفت‌های آن رییس جمهور محترم گزارش دهند و اگر هم کم کاری شده است از مردم عذر خواهی شود.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.