دکتر رهنمای رودپشتی عنوان کرد: برگزاری هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی با هدف تبیین سیاست ها و ترسیم آینده مطلوب دانشگاه آزاد

 

هاتف امروز: دکتر رهنمای رودپشتی دبیر هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه این اجلاس به ارائه گزارشی از اجرای مصوبات اجلاس گذشته و مهمترین فعالیت های انجام شده درخصوص برگزاری اجلاس هفتادویکم پرداخت.

به گزارش هاتف امروز، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی گفت: هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با استمرار محوریت «دانش، فرهنگی و اقتصاد» که سازگار با ماموریت، اهداف و چالش های پیش روی دانشگاه برنامه ریزی شده، طی امروز و فردا برگزار می شود.

وی به ضرورت و اهمیت برگزاری اجلاس سالانه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: به منظور بررسی چگونگی انجام فعالیت ها، عملکرد سالانه دانشگاه و بازنگری بر روند اجرای برنامه های کوتاه مدت و راهبردی و همچنین نحوه استفاده از امکانات موجود در جهت افزایش کارآیی و اثربخشی کیفی، اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان یک اجلاس کاری برگزار می شود.

رهنمای رودپشتی با بیان اینکه این اجلاس با محوریت همگرایی و تبیین سیاست ها و ترسیم آینده مطلوب برگزار می شود، اظهار داشت: اجلاس شورای مرکزی هرساله با حضور تمامی مسئولان دانشگاه در سطح هیات موسس، هیات امنای مرکزی، استان ها، واحدها و مراکز دانشگاهی برگزار می شود تا با بهره گیری از نقطه نظرات آنها، آینده مطلوب دانشگاه برنامه ریزی و در راستای آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه اجلاس گذشته دانشگاه با موفقیت در بهمن ۹۴ برگزار شد، افزود: محتویات این اجلاس در کمیسیون های تخصصی مورد مطالعه قرار گرفت و تصمیم های حاصل از آن در قالب ۱۶ دستورالعمل، آیین نامه و شیوه نامه اجرایی در کتابی با عنوان «اجلاس هفتاد» منتشر شد.

دکتر رهنمای رودپشتی در پایان ابراز امیدواری کرد نتایج کمیسیون های تخصصی اجلاس ۷۱ منجر به رفع مشکلات و مسائل فراروی واحدهای دانشگاهی قرار گیرد که این امر ازجمله مهمترین اهداف هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می رود.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.