بخشدار سابق قلعه‌نو تاکید کرد:توسعه حمل‌ونقل عمومی و شفاف‌سازی مالی، مهم‌ترین اولویت پنجمین دوره شورا

هاتف امروز: ایمان قربانی ضمن حضور در فرمانداری تهران و ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: قطعا توسعه حمل و نقل عمومی و شفاف‌سازی مالی شهرداری تهران، مهم‌ترین اولویت شورا در دوره پنجم خواهد بود.

بخشدار سابق قلعه‌نو در گفت‌وگو با هاتف امروز، افزود: امروز کلانشهر تهران از عدم توسعه حمل و نقل عمومی و مسایل فرهنگی رنج می‌برد، در حالی که شهرداری تهران بودجه‌ای معادل چندین وزارتخانه را دارد اما شفافیت مالی در ساختارهای آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: باید آنچه که در شورای چهارم محقق نشد یعنی نظارت، در پنجمین دوره شورای شهر محقق شود و شاهد نظارت عمومی موثر بر شهرداری باشیم تا از این مسیر به مدیریت شهری برسیم که بالاترین میزان مشارکت مردم را جلب کند.

بخشدار سابق قلعه نو شهرستان ری با اشاره به قطعی شدن تغییر نام شورای شهر تهران، ری و تجریش بر لزوم توجه به مسایل شهری ری و تجریش تاکید کرد و افزود: امیدوارم این تغییر نام موجب شود که شورا به ری و تجریش نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد و آنچه که در سالیان گذشته در حوزه شهری ری و تجریش مغفول مانده جبران شود.

قربانی تاکید کرد: شورای شهر تهران، ری و تجریش باید به این باور برسد که بهترین مدیریت شهری با مشارکت مردم تهران، ری و تجریش محقق خواهد شد و لازمه جلب این مشارکت توجه به مشکلات و معضلات آنها است.

وی درباره نظارت موثر بر شهرداری توسط شورا تصریح کرد: متاسفانه در دوره چهارم حوزه نظارتی با نگاه سیاسی بر شهرداری و شهر اعمال شد معضلی که حتی در چیدمان مدیران شهری نیز مشهود بود امیدوارم این روند در دور بعدی إصلاح شود و شاهد نظارت موثر بر شهرداری توسط شورا باشیم.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.