جدول اخبار انتخاباتی چهارشنبه ۱۶ فروردین

هاتف امروز: عدم کاندیداتوری قالیباف، بی‌اطلاعی از کاندیداتوری رئیسی، واکنش وزیر بهداشت به پخش نام و تصویرش در رسانه ملی به عنوان کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری، اعلام کاندیداتوری مستقل مشاور احمدی‌نژاد، بازدید اعضای کمیسیون امنیت از ستادانتخابات و … از جمله اخبار انتخاباتی امروز(چهارشنبه) ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۶ است.

به گزارش هاتف امروز به نقل از ایسنا، جدول اخبار انتخاباتی امروز به شرح زیر است:

تعیین نائب‌رئیس و دبیر هیأت مرکزی اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در پی انتخاب اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، نخستین جلسه این هیات با حضور وزیر کشور، دادستان کل کشور، یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و هفت نفر معتمدان عضو هیأت برگزار شد.
بازدید اعضای کمیسیون امنیت از ستادانتخابات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که اعضای این کمیسیون از ستاد انتخابات کشور بازدید خواهند کرد.
واکنش وزیر بهداشت به پخش نام و تصویرش در رسانه ملی به عنوان کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری وزیر بهداشت با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما، به پخش نام و تصویرش از رسانه‌ ملی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، واکنش نشان داد.
بسیج دانشجویی در انتخابات از هیچ فرد و جریانی حمایت نمی‌کند مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی به صراحت اعلام می‌کند که در انتخابات از هیچ گروه، فرد و جریانی حمایت نخواهد کرد.
کلهر: مستقل کاندیدای انتخابات شده‌ام مشاور محمود احمدی نژاد اعلام کرد که به صورت مستقل وارد رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ شده است.
آیا رئیسی از هیئت نظارت بر انتخابات استعفا داده است؟ برخی از کانال‌های خبری نزدیک به اصولگرایان خبری مبنی بر استعفای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از هیئت نظارت بر انتخابات جهت کاندیداتوری ریاست جمهوری دوازدهم منتشر کرده‌اند.
احمد خاتمی: از احتمال کاندیداتوری رییسی در انتخابات بی اطلاعم عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از احتمال حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اطلاعی ندارم.
تکلیف ۱۰ کاندیدای جمنا فردا مشخص می‌شود یک عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مکانیسم جبهه مردمی برای انتخاب کاندیداها مشخص است و اینگونه نیست که پیش از برگزاری مجمع، کسانی از لیست ده نفره خط بخورند.
حاجی به جای مرعشی رییس شورای ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تهران شد با پیشنهاد مرعشی مرتضی حاجی رییس شورای ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تهران شد.
محسن هاشمی: برای حضور در انتخابات، قانونا نیازی به استعفا از دانشگاه آزاد نیست فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: طبق قانون برای حضور در انتخابات شورای شهر، لزومی بر استعفایم از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد وجود ندارد.
اعضای هیات دولت در انتخابات یک صدا از روحانی حمایت می‌کنند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بارها نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری را تکذیک کرده‌ام ولی از کارهای صداو سیما سر در نمی‌آورم که چرا من را به عنوان نامزد انتخابات معرفی می کند.
قالیباف حضورش در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد محمدباقر قالیباف درخصوص نامزدی خود در انتخابات گفت: بنده هیچ درخواستی برای نامزدی نداشته و ندارم.
میرسلیم: از دوقطبی‌سازی کاذب در انتخابات تمکین نمی‌کنیم نامزد پیشنهادی حزب موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ایجاد دو قطبی کاذب خروج از حق است و از آن تمکین نخواهیم کرد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.