صدا و سیما در دوران انتخابات کاملا فرا جناحی عمل کند

مدیر مسئول روزنامه شرق گفت: مردم می دانند که صدا وسیما جدا از وظایف قانونی اش از یک جناح خاص حمایت می کند. با گسترش شبکه های مجازی اقبال آنها به صدا و سیما کم شده است.

مهدی رحمانیان در گفت‌وگویی، در ارتباط با چگونگی تاثیر عملکرد صدا و سیما بر فضای انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به جایگاه قانونی صدا و سیما این رسانه باید در دوران انتخابات کاملا فرا جناحی عمل کند و به معنای واقعی نقش رسانه ی ملی را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال اخیر این رسانه بر خلاف وظیفه ای که بر عهده اش بوده، جناحی عمل کرده و ترجیح داده است که از یک جناح خاص حمایت کند و وارد اردوگاه او شود.

رحمانیان خاطر نشان کرد: با توجه به فراگیری شبکه های مجازی در میان مردم امروز دیگر تریبون عمومی تنها در اختیار صدا و سیما نیست و فعالیت های جناحی اش دیگر محل اعراب نخواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به عملکرد چندین ساله صدا و سیما دیگر امروز مردم می دانند که حقیقت چیست. تبلیغات این رسانه برای گروهی خاص به ضد تبلیغ تبدیل شده و مردم بر خلاف تبلیغات موجود به آن گروه رای نمی دهند؛ چرا که خواهان فعالیت رسانه های  مستقل و فراجناحی هستند.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.