پخش زنده مناظره‌ها به برگزاری پرشورتر انتخابات کمک می‌کند

هاتف امروز: یک عضو فراکسیون امید گفت: پخش زنده مناظره‌ها در استقبال مردم از انتخابات موثر است و به برگزاری پرشورتر انتخابات کمک می‌کند.

حمید گرمابی، در واکنش به عدم پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری به صورت زنده بیان کرد: کاندیداها از مسئولین نظام و کشور هستند و اگر به این افراد اعتماد نداشته باشیم باید چه کنیم؟

وی با تاکید بر اینکه مناظره‌های زنده توجه مردم را بیشتر جلب می کند و طیف بیشتری از بینندگان را در بر می‌گیرد، اظهار کرد: کاندیداها جزء مسئولین کشور هستند و قطعا مصالح نظام را رعایت خواهند کرد و ان‌شاءالله اینطور نخواهد بود که با طرح مباحثی مشکلاتی برای کشور ایجاد کنند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه در زمانی، فردی که خطوط قرمز و اخلاق را رعایت نمی‌کرد مشکلاتی را در مناظره‌های دونفره بوجود آورد اما خوشبختانه در شش نفری که اکنون کاندیدای نهایی انتخاباتی ریاست جمهوری هستند عقلانیت و اخلاقی وجود دارد که می‌توانیم مطمئن باشیم مشکلی در مناظره‌ها بوجود نمی آید و افراد از مرز اخلاق عبور نخواهند کرد.

وی افزود: کاندیداهای هر دو جناح اصلی کشور در این انتخابات حضور دارند و اگر نامزدها منطقی برخورد کرده و در تبلیغات انتخاباتی اخلاق و منطق را رعایت و از تخریب رقیب پرهیز کنند قطعا مشکلات فضای دوقطبی بوجود نخواهد آمد.

گرمابی اظهار کرد: به طور حدودی می توانیم بگوییم که احتمالا سه نفر به صورت جدی وارد رقابت ها نخواهند شد و از سه نفر باقیمانده یکی آقای روحانی و دیگری دوکاندیدای مطرح جناح اصولگرا هستند.

وی اضافه کرد: درخصوص استراتژی جناح اصولگرا دو حالت وجود دارد، اول این که یا فردی به نفع دیگری انصراف خواهد داد و نهایتا یک نفر باقی خواهد ماند و یا این که هردو تن تا آخر خواهند ماند تا آرا شکسته شده و انتخابات به مرحله دوم کشیده شود.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.