جوانان و دانشجویان، ورزشکاران و هنرمندان عزیز، ما می خواهیم با صراحت بگوییم صاحب این کشور مردم ایران است

هاتف امروز: حسن روحانی با حضور در استادیوم ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی، در میان حامیانش که در بین آنها چهره‌های سیاسی و هنری نیز حضور داشتند به سخنرانی پرداخت.

این مراسم از ساعت ١٥ آغاز شد و علی جنتی، مرتضی بانک، سلطانی فر، مهرعلی زاده جهانبخش خانجانی، شهیندخت مولاوردی، نهاوندیان، محمود میرلوحی، زهرا احمدپور رئیس جمهور را در این مراسم همراهی می‌کنند.

به گزارش هاتف امروز، حسن روحانی طی سخنانی در این مراسم، گفت: ملت ما در ٢٩ اردیبهشت اعلام می‌کنند که آیا به سال ٩٢ بر می‌گردیم یا به سوی ١٤٠٠ می‌رویم. ملت ما اعلام می کند که آیا مسیر ارامش را انتخاب می کند و یا تنش را.

وی ادامه داد: جوانان و دانشجویان، ورزشکاران و هنرمندان عزیز ما می خواهیم با صراحت بگوییم صاحب این کشور مردم ایران و رای ملت ایران است.

روحانی گفت: خواست جوانان ما امروز این نیست که به جوان احترام گذاشته شود بلکه خواست ما این است که کشور با فکر جوانان اداره شود.

وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که باید به همه دنیا اعلام کنیم که برای آینده ایران مصمم هستیم نه برای فروختن ایران.

روحانی گفت: می خواهیم راهی را که شروع کردیم چهارسال دیگر ادامه دهیم، نه اینکه آنچه تاکنون انجام داده ایم و پیموده ایم به صد در صد آنچه خواستیم رسیدیم و رضایت کامل داریم، اما می خواهیم بگوییم مسیر را درست انتخاب کردیم.

وی افزود: با تغییری که شایسته ملت ایران است می خواهیم راه ملت ایران را ادامه دهیم.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.