توصیه وزیر بهداشت در آستانه انتخابات

هاتف امروز: وزیر بهداشت در آستانه ۲۹ اردیبهشت ماه و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از مردم و بویژه جوانان خواست که پای صندوق‌های رای حاضر شوند و این فرصت تاریخی و اثرگذار در تعیین سرنوشت را از دست ندهند.

دکتر سیدحسن هاشمی در گفت‌وگویی افزود: فرصت تاریخی دیگری برای ملت عزیز و شریف ما جهت تعیین سرنوشت خود در ۲۹ اردیبهشت ماه فراهم شد. امیدوارم هموطنان عزیز بویژه جوانان به نحوی عمل کنند که پشیمان نشویم.
وی ادامه داد: من به عنوان یک ایرانی و کسی که این افتخار را داشتم تا در بخشی از زندگی‌ام خدمتگزار مردم باشم، از همه کسانی که اجازه رای دادن دارند و در سن رای دادن هستند، می‌خواهم که پای صندوق‌های رای بیایند؛ این تنها فرصت ماست تا بتوانیم در مورد سرنوشت خودمان، فرزندانمان و آیندگان اثرگذار باشیم.
وزیر بهداشت خطاب به مردم افزود: قطعا اشکالاتی در جامعه وجود دارد و بر همین اساس هم هر مجموعه‌ای دارای نقص، عیب و ایراد است و از این جهت ممکن است دلخور باشید. فکر نکنید که ما دلخور نیستیم، ما هم خیلی دلخوریم، اما چاره‌ای جز رجوع به صندوق‌های رای و رقم زدن سرنوشت و آینده‌مان نیست.
هاشمی مجددا گفت: بنابراین از همه کسانی که به کشور، میهن و آینده ایران عزیزمان علاقه‌مند هستند، خواهش می‌کنم که پای صندوقهای رای بیایند، ولو اینکه اختلاف نظر داشته باشند اما به خاطر کشورشان ان‌شاءالله در ۲۹ اردیبهشت ماه پای صندوقهای رای حاضر شوند.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.