شعار برخی نامزدها بوی تورم ۴۰درصدی میدهد

هاتف امروز: دوستی پیرامون علت حمایت جریان های دانشگاهی از حسن روحانی گفت: با توجه به وضعیت کشور امروز رای به روحانی و استمرار سیاستهای دولت او، عاقلانه ترین تصمیم ممکن است.

اسماعیل دوستی در گفتگویی پیرامون برخی وعده های مطرح شده از سوی نامزدها گفت: اهالی اقتصاد و کارشناسان با شنیدن شعارهایی مانند یارانه ۲۵۰هزارتومانی، به وضوح بوی تورم ۴۰ و ۵۰درصدی را حس می کنند و بدون شک مردم ما دیگر تحمل بی ثباتی و هرج و مرج در اقتصاد را ندارند.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که به نظرش چند درصد مردم مجذوب وعده های یارانه ای شده اند تاکید کرد: ملت ایران همواره در مقاطع حساس نشان داده است که نسبت به تحولات بزرگ نگاه هوشمندانه ای دارد و یقینا آینده فرزندانشان را با وعده های پولکی تباه نمی کنند.

نامزد شاخص اصلاح طلبان در پنجمین دوره شورای شهرتهران ادامه داد: قرار نیست از یک سوراخ دوبار گزیده شویم، و هنوز از یاد نبرده ایم سیاستهای اقتصادی دولت احمدی نژاد چه بلایی بر سر اقتصاد کشور آورد.

دوستی پیرامون علت حمایت جریان های دانشگاهی از حسن روحانی گفت: با توجه به وضعیت کشور امروز رای به روحانی و استمرار سیاستهای دولت او، عاقلانه ترین تصمیم ممکن است.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.