میرسلیم در کل “کشور”، نصف یک نامزد شورای “شهر” رای آورد!

هاتف امروز: مصطفی آقامیرسلیم با تکیه بر پتانسیل “حزبی” و استفاده از ده ها ساعت برنامه تلویزیونی و سفرهای متعدد به استانهای مختلف کشور، تنها توانست ۴۷۸۲۱۵ رای، یعنی کمتر از ۵۰درصد آرای یک نامزد شورای شهر را کسب نماید.

به گزارش هاتف امروز به نقل از ناطقان: بدنبال پایان شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نتایج آن در ظهر روز گذشته، افکار عمومی بی صبرانه منتظر روشن شدن نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور است.

در این باره اگرچه تاکنون هیچ گونه آمار رسمی از سوی مراجع ذیصلاح اعلام نشده است، اما یک منبع آگاه به خبرنگار ناطقان گفت: تاکنون در شهر تهران از میان ۲۳۲۰ صندوق شمارش شده، محسن هاشمی با بیش از یک میلیون رای جایگاه نخست را از آن خود کرده است.

با شنیدن رای نفر اول شورای شهر تهران و فارغ از اینکه دیگر نامزدها چه رایی را کسب کرده اند، افکارعمومی بطور ناخودآگاه قیاسی میان آرای یک نامزد شورا در “شهر” تهران و برخی نامزدهای ریاست جمهوری در “کل” کشور انجام میدهند.

در حالی که صرفا از میان صندوق های شمارش شده، تاکنون محسن هاشمی بیش از ۱میلیون رای در “شهر” تهران آورده، مصطفی آقامیرسلیم با تکیه بر پتانسیل “حزبی” و استفاده از ده ها ساعت برنامه تلویزیونی و سفرهای متعدد به استانهای مختلف کشور، تنها توانست ۴۷۸۲۱۵ رای، یعنی کمتر از ۵۰درصد آرای یک نامزد شورای شهر را کسب نماید.

لذا انتظار میرود با پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری، حزب موتلفه که بعنوان یکی از مجموعه های ریشه دار سیاسی در کشور شناخته می شود، بر روی نتایج بدست آمده در انتخابات تامل بیشتری نماید و در رقابت های آتی فردی را به میدان بفرستد که با داشتن حداقل مقبولیت های عمومی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، بتواند از یک نامزد شورای شهر بیشتر رای بیاورد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.