حریق در ارتفاعات «بازی‌دراز» کرمانشاه

هاتف امروز: فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به وقوع حریق در ارتفاعات بازی‌دراز در استان کرمانشاه اظهار کرد: در حال مهار حریق هستیم.

سرهنگ عباس بهاری در گفت و گویی با خبرنگار با اشاره به وقوع حریق در ارتفاعات بازی دراز مشرف بر شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در استان کرمانشاه افزود: آتش سوزی از حدود ساعت ۲۲ شب گذشته(۱۵ خرداد) در این ارتفاعات آغاز شده و با وجود خاموش کردن چندین باره حریق، اما به‌دلیل شعله ور شدن مجدد آتش تاکنون موفق به مهار کامل آتش سوزی نشده‌ایم.

بهاری تاکید کرد: در حال اطفای حریق با کمک نیروهای امدادی منابع طبیعی و دیگر ارگان‌ها و نیروهای مردمی هستیم و در تلاشیم تا این حریق در کوتاهترین زمان ممکن به طور کامل اطفاء شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه ارتفاعات بازی دراز سخت ‌گذر بوده و دارای قله‌های بلند و شیب‌های تند هستند مهار آتش سوزی در این مناطق سخت است.

بهاری با بیان اینکه هنوز میزان خسارت ناشی از وقوع آتش سوزی برآورد نشده است، افزود: آتش سوزی بیشتر در مناطق مرتعی در حال وقوع است.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.