ربات سلام‌پزشک؛ پاسخگوی انواع سوالات پزشکی

هاتف امروز: مدیر پروژه ربات مشاوره پزشکی سلام‌پزشک از راه‌اندازی این ربات تلگرامی خبر داد و گفت: کاربران می‌توانند با استفاده از این ربات به راحتی به سوالات پزشکی خود پاسخ دهند.

امیر جبلی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه کاربران با استارت کردن این ربات تلگرامی می‌توانند در بخش‌های مختلف پزشکی از راهنمایی‌های پزشکان بهره‌مند شوند، افزود: پزشکانی در تخصص‌های عمومی، اطفال، زنان، سرطان، قلب، اعصاب و روان، مفاصل و استخوان، تغذیه و رژیم درمانی، پوست و مو و زیبایی و مشاوره زناشویی آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به کاربران هستند.

وی درباره هدف طراحی و راه‌اندازی این ربات بیان کرد: در بسیاری از موارد ممکن است ما نیاز به مشورت با یک پزشک را داشته باشیم ولی به دلیل مشکل بودن دسترسی به مطب، از مراجعه به پزشک اجتناب کنیم. گاهی اوقات مشورت با پزشک می‌تواند موجب آرامش خاطر بیمار شده و نگرانی وی را رفع کرده یا او را برای پیگیری جدی مشکل ترغیب کند؛ در چنین مواردی دسترسی آسان به پزشک می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود که ربات مشاوره پزشکی سلام‌پزشک با همین رویکرد فعال شده است.

مدیر پروژه ربات مشاوره پزشکی سلام‌پزشک، پاسخگویی به سوالات توسط پزشکان معتبر عضو سازمان نظام پزشکی کشور را از مزایای این ربات عنوان کرد و افزود: پرسش از پزشک و دریافت مشاوره در زمان و مکان‌هایی که مراجعه اولیه به مطب پزشکان وقت‌گیر بوده یا آسان نیست، امکان ارسال فایل (اسکن آزمایش، عکس سونوگرافی)، در دسترس بودن و سهولت استفاده و نبود نیاز به نصب نرم‌افزار جانبی به صورتی که همه مراحل ارسال مشاوره و پاسخگویی از طریق تلگرام صورت می‌گیرد، از مزیت‌های این ربات هستند.

ربات مشاوره پزشکی سلام‌پزشک با شناسه SalamPezeshk_bot@ در تلگرام در دسترس کاربران قرار دارد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.