تصادف مرگبار در بزرگراه شهید بابایی ۲ کشته برجای گذاشت

 هاتف امروز:جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی، اظهار داشت: در  ساعت ۲۲:۱۰ شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید بابایی ورودی حکیمیه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و ماموران ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش هاتف امروز با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پنج سرنشین به هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با دیواره حاشیه بزرگراه (ورودی حکیمه) برخورد کرده است.
ملکی بیان داشت: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، دو سرنشین‌ پسر هشت ساله و یک خانم جوان از داخل خودرو خارج شده بودند و سه سرنشین دیگر،آقا پنجاه ساله و دو خانم داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان پس از انجام ایمن‌سازیهای لازم با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات متلاشی شده خودروی ۴۰۵ را برش داده و سه سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: با حضور عوامل اورژانس و در معاینات اولیه مشخص شد دو سرنشین پسر هشت ساله و مرد پنجاه ساله متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند همچنین سه سرنشین خانم که شدیداً دچار مصدومیت شده بودند توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
ملکی افزود: در پایان آتش‌نشانان خودرو را به محل امنی انتقال دادند، محل حادثه به عوامل پلیس راه تحویل داده شد و عملیات در ساعت ۲۳:۵۷ به پایان رسید.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.