ایجاد پردیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

هاتف امروز: رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ایجاد پردیس جدیدی برای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان مرداد ۹۶ این کار انجام شود.

دکتر علی اصغر پیوندی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حالی‌که به پایان روزهای دولت یازدهم نزدیک می‌شویم، به دنبال ساماندهی امور انجام شده در این ۴ سال هستیم و کارهای زیادی در این راستا انجام شده که  برخی از آن‌ها اتمامش ممکن است به پایان دولت نرسد و در دولت دوازدهم ادامه پیدا کند.

وی افزود: به دلیل کمبود فضای دانشگاهی،‌ محدودیت فضا و با توجه به موقیعت جغرافیایی دانشگاه که در منطقه ولنجک و اوین قرار دارد، گله‌مندی‌های زیادی از سوی دانشجویان وجود داشت به همین جهت به دنبال گسترش پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بودیم که در این راستا زمینی بالغ بر ۱۲ هزار متر با هزینه بالا برای اختصاص به این موضوع خریداری شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه زمین در نظر گرفته شده برای پردیس جدید در قسمت غرب دانشگاه قرار دارد که از آستان قدس رضوی خریداری شده است، گفت: در حال حاضر زمین آماده و طراحی‌های اولیه آن توسط مشاور انجام شده است و پروژه ساخت آن به زودی شروع خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم مراحل اجرایی تجمیع دانشکده‌ها با کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شروع شود و این پروژه بزرگی که شاید بیش از ۲۰ سال است که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آن را دنبال می‌کند، عملی شود.

پیوندی گفت: در صورت ساخت پردیس جدید دانشکده‌های توانبخشی، حفاظت ایمنی، پرستاری و پیراپزشکی که به طور پراکنده در شمال و غرب و جنوب تهران هستند، در پردیس جدید تجمیع می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان مرداد ۹۶ این کار انجام شود تا در سال‌های بعد دانشجویان از مزایای آن بهره ببرند و به عنوان یک کار ماندگار در دانشگاه به ثمر برسد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.