معاون حقوقی پرسپولیس:حکم علی دایی به دست ما نرسیده است

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: برخلاف اخبار منتشر شده درخصوص پرونده شکایت عی دایی علیه باشگاه، تا این لحظه کمیته استیناف حکمی را برای ما ارسال نکرده است.

به گزارش هاتف امروز ؛علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درخصوص تایید حکم کمیته انضباطی مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۳٫۵ میلیارد تومان به علی دایی در کمیته استیناف، گفت: هنوز حکم نهایی در این رابطه به دست ما نرسیده و نمی توانم در این باره صحبت کنم.
صبح امروز برخی رسانه ها اعلام کردند کمیته استیناف باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۳٫۵ میلیارد تومان بابت مطالبات علی دایی و همچنین مالیات مربوط به قرارداد وی محکوم کرده است.
جمشیدی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شکایت مانوئل ژوزه، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: متاسفانه در گذشته اقداماتی انجام شده و راه هایی برای حل این پرونده طی شده که کار ما را سخت و طولانی کرده است.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: اسنادی را درمورد پرونده ژوزه ارایه کرده ایم اما این اقدام کمی دیر انجام شده است . امیدوارم بتوانیم در پرونده ژوزه اقدامات مثبتی را رقم بزنیم تا باشگاه پرسپولیس زیان نبیند.
وی در خصوص اینکه آیا پرونده ژوزه در نهایت منجر به کسر امتیاز از پرسپولیس خواهد شد، تصریح کرد: به طور قطع هر رایی که صادر شود زمان هم برای اجرای آن داده خواهد شد و در حال حاضر خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی کند.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درخصوص سایر پرونده های این باشگاه در فیفا، گفت: مساله خاصی نیست که بخواهیم به صورت مشخص به آن اشاره کنیم زیرا همه می دانند تعداد پرونده های ما کم نیست. در حال حاضر به دنبال مدیریت کردن پرونده ها و سازش با شاکیان هستیم.
وی در پاسخ به این سئوال که چرا باشگاه با ژوزه سازش نمی کند، اظهار کرد: متاسفانه این مربی اهل سازش نیست و فقط پولش را می خواهد.
مانوئل ژوزه سرمربی ناموفق پرسپولیس در زمان مدیریت محمد رویانیان امروز به بزرگترین طلبکار باشگاه پرسپولیس تبدیل شده و گفته می شود باشگاه پرسپولیس باید حدود ۸ میلیارد تومان بابت مطالبات معوقه به این مربی پرداخت کند.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.