احمدی‌نژاد باید از مجمع اخراج شود

هاتف امروز: نایب‌رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان این‌ که در زمان صدور حکم عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، تخلفات رییس دولت نهم و دهم کشف نشده بود، گفت: با توجه به اثبات این تخلفات لازم است احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود.

به گزارش هاتف امروز به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به انتشار گزارش اخیر دیوان محاسبات و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد تخلفات نفتی دولت نهم و دهم و شخص احمدی‌نژاد درباره احتمال ارجاع گزارش به صحن علنی مجلس گفت: تا جایی که اطلاع دارم نیاز به بررسی مجدد گزارش تخلفات احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس نیست و لازم است این گزارش به قوه قضاییه ارجاع شود. در واقع نیازی به بررسی مجدد در صحن نیست و پرونده باید به دادگاه برود تا تکلیف این تخلفات و متخلفان روشن شود.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به عدم امکان بازگرداندن هزینه‌های ناشی از تخلفات توسط احمدی‌نژاد، آیا برخورد قضایی با این تخلفات صورت می‌گیرد، گفت: معمولاً برخوردی که با این تخلفات می‌شود همان انفصال از خدمات دولتی است و با این حساب احمدی‌نژاد باید از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان این‌که هیچ‌گونه ایرادی به حکم اخیر مقام معظم رهبری برای عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به هر حال زمانی که مقام معظم رهبری این حکم را صادر کردند، تخلفات احمدی‌نژاد کشف نشده بود اما در حال حاضر لازم است از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود. البته بنده قاضی نیستم و دقیقاً نسبت به این‌ که چه برخوردی قضایی می‌تواند صورت بگیرد، اطلاع ندارم اما به هر حال این‌ طور هم نیست که فردی هر چه خواست، بکند و بعد هم بگوییم چون رییس‌جمهور بوده، نمی‌تواند مورد برخورد قضایی قرار گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس اعلام کرد: نباید این تصور ایجاد شود که کسی که در مسند قدرت است، قادر به انجام هر کاری است.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.