زنی که خود را بسیار قدرتمند می داند

هاتف امروز: تحلیل زبان بدن و رفتار خواهر کیم جونگ اون نشان می‌دهد او به نوعی رفتار می‌کند که خودش را بسیار قدرتمند و بالاتر از هر کس دیگری می‌پندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز، به نقل از پایگاه اکسپرس، کیم یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی چند روز پیش با سفر به کره‌ جنوبی تبدیل به اولین عضو خاندان حاکم بر کشورش شد که قدم به خاک کره‌ جنوبی گذاشته است.

بنا به گفته بائه سانگ هون، یک استاد تحلیل زبان بدن او در جریان این سفر هنگامی که خارج از دیدار با مقام‌های عالی‌رتبه قرار می‌گرفت به طرزی باورنکردنی رفتارش را تغییر می‌داد.

کارشناسان تحلیل رفتار و زبان بدن می‌گویند هنگامی که او در کره‌ جنوبی بود اغلب با گردنی صاف و سری متمایل به راست راه می‌رفت و به صورت خودکار نگاهش را به پایین می‌دوخت و این تصور را ایجاد می‌کند که او خودش را بالاتر از همه می‌پندارد.

در عین حال یک افسر نظامی سابق کره شمالی نیز گفت: کیم خودش را یک مقام سلطنتی می‌داند و به خاطر روابط نزدیکش با کیم جونگ اون “حضوری ترسناک از خود نشان می‌دهد”.

این افسر به نام آن چان ایل گفت: خواهر رهبر کره شمالی در میان طبقه بالای این کشور یک چهره ترسناک محسوب می‌شود.

او عمدتا از زمانی که به دنیا آمده به عنوان عضو ویژه خاندان سلطنتی شناخته شده و از خودش نیز چنین تصوری دارد.

این در حالی است که در شبکه‌های اجتماعی خواهر رهبر کره شمالی به خاطر مشارکتش در خشونت‌های بی پایان این کشور مورد حمله و انتقاد قرار گرفته است.

آلیسا فرح، دبیر مطبوعاتی مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز در توئیتر سرنوشت وحشتناک اتو وارمبیر، دانشجوی محبوس آمریکایی در کره شمالی که در اثر شکنجه‌ها در این کشور جان خود را از دست داد،‌ یادآوری کرد.

گروهی دیگری از کارشناسان می‌گویند به اعتقاد آنها حضور کیم یو جونگ در کره‌ جنوبی این احتمال را که تنش‌ها میان کره شمالی با دیگر کشورهای جهان فروکش کنند، ‌افزایش داد.

کانگ می جین، یک تبعه فراری از کره شمالی گفت: خواهر رهبر این کشور در جریان سفرش به کره‌ جنوبی به نظر نمی‌رسید که دستپاچه باشد و بسیار آرام به نظر می‌رسید.

کیم مان هیون، رئیس آکادمی سیاست و رهبری کره نیز گفت: خواهر رهبر کره شمالی در این سفر از قدرت نرم استفاده کرد تا حضوری تاثیرگذار در کره‌ جنوبی داشته باشد.

او خاطر نشان کرد: کره شمالی اینبار برای تعامل با کره‌ جنوبی از قدرت نرم استفاده کرد و این نکته که او یک زن بود بیشتر به این جنبه کمک کرد.

 

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.