اثری از لاشه هواپیما نیست / حضور خانواده‌های نگران در دامنه “دنا”

هاتف امروز: عملیات شناسایی و جستجوی لاشه هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، در دومین روز از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز به نقل از ایسنا، صبح روز گذشته هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج با بیش از ۶۰ سرنشین در منطقه سمیرم اصفهان سقوط کرد و به دلیل شرایط جوی منطقه، بارش شدید باران و برودت هوا، عملیات تجسس با مشکلاتی روبرو شد و تلاش‌ها برای یافتن لاشه این هواپیما طی شبانه روز گذشته نتیجه‌ای نداشت.

امروز و در دومین روز این حادثه، تلاش نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر جهت جستجوی لاشه یا ردی از هواپیمای حادثه دیده ATR از ساعات اولیه صبح آغاز شد.

۱۲:۳۸** هواپیمای سقوط کرده از ایمن‌ترین هواپیماهای برد کوتاه جهان است

وزیر راه و شهرسازی گفت که هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که روز گذشته سقوط کرده، از ایمن‌ترین هواپیماهای برد کوتاه در جهان است.

عباس آخوندی که از سوی رییس جمهور، مامور بررسی علل سقوط هواپیمای ATR۷۲ شده است، با ارائه توضیحاتی درباره عملیات یافتن هواپیمای ATR۷۲ که صبح روز گذشته ۵۰ دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار محو شده و تاکنون لاشه آن پیدا نشده است، اظهار کرد: تمام نیروهای امداد از نیروهای امنیتی، ارتش، سپاه، هلال احمر و … در حال فعالیت و عملیات جست‌وجو هستند.

۱۲:۱۱ ** تحلیل رئیس کمیسیون عمران از دلیل سقوط هواپیمای آسمان

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تحلیل این کمیسیون ازحادثه سقوط هواپیمای آسمان گفت: براساس اطلاعات موجود فرضیه مان این است که هواپیما به طورمعمول براساس طرحی که سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کرده، مسیر را نپیموده است.

محمدرضا رضایی در حاشیه جلسه علنی  مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی خلبان هواپیما را به طور تلویحی اصلی ترین مقصر حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج دانست و افزود: هواپیماها باید به طور معمول براساس طرحی که سازمان هواپیمایی کشوری دارد در ارتفاع ۱۵ هزار پایی از روی قله دنا عبور کند چراکه ارتفاع این قله ۱۴ هزار پا است.

۱۱:۵۵** اعلام اسامی پزشکانی که مسافر پرواز “یاسوج” بودند

دکتر ایرج حریرچی گفت: در هواپیمای تهران _ یاسوج تعدادی از همکاران پزشک و پرستار نیز حضور داشتند که برای ارائه خدمت به یاسوج می‌رفتند.

وی اسامی پزشکان حاضر در این پرواز را اعلام کرد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.