برگزاری کنسرت رایگان برای جمع آوری عیدانه

هاتف امروز: یک انستیتو موسیقی در نظر دارد؛ کنسرتی رایگان را برای تهیه عیدی برای کودکان و خانواده های مناطق زلزله زده ایران برگزار نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز، عضوایرانی هیئت مدیره انستیتو موسیقی شرق وغرب آلمان در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی و هنری هاتف امروز، اظهار کرد: در پی رخداد زلزله در برخی مناطق کشورعزیزمان ایران برآن شدیم تا با برگزاری کنسرت موسیقی اصیل ایرانی (رایگان) با حضور ایرانیان ساکن دراروپا در جمع آوری کمک های مالی برای تهیه عیدانه برای مناطق آسیب دیده از زلزله ی مناطق کردستان و سرپل ذهاب مشارکت کنیم.

این عضو هیئت مدیره انستیتو موسیقی شرق وغرب آلمان اذعان داشت: علیرغم اینکه می دانیم مسئولین در ایران با حداکثر توان برای حمایت از هموطنان آسیب دیده در زلزله تلاش می کنند اما ما ایرانیان ساکن در دیگر کشورها خود را مکلف دانستیم تا از هموطنان عزیزمان حمایت کنیم واز تمامی هموطنان ساکن در اروپا به ویژه آلمان دعوت می کنیم تا در این اقدام نوع دوستانه با ما همراه شوند.

فرجامی درپایان این گفتگو، زمان برگزاری کنسرت را شنبه ۱۷ مارس ۲۰۱۸ ساعت ۱۹ ومکان را سالن انستیتو موسیقی شرق وغرب در شهر برلین کشورآلمان اعلام کرد وگفت: این کنسرت با حضور هنرمندان مطرح ایرانی برگزار میگردد.

تلفن تماس :۰۳۰۲۳۴۷۰۵۴۶

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.