ترافیک در محورهای فیروزکوه و هراز

هاتف امروز :فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از تهران به سوی شهرهای شمالی کشور در محورهای فیروزکوه و هراز پرحجم اما روان در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز ، سیاوش محبی امروز  در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از تهران به سوی شهرهای شمالی کشور در محورهای فیروزکوه و هراز پرحجم اما روان در جریان است.

وی بیان کرد: تردد در محورهای امام رضا (ع)، آزادراه تهران ـ پردیس و جاده قدیم جاجرود نیز پرحجم است، با حضور صد درصدی و آماده‌باش کامل عوامل پلیس راهور در سطح جاده‌ها درصدد کاهش حجم ترافیک هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده است، در خصوص محدودیت و ممنوعیت‌های نوروزی اظهار کرد: مسافران باید این ممنوعیت و محدودیت‌ها را مد نظر قرار بدهند، زیرا در صورت عدم رعایت این محدودیت‌ها پلیس مسلماً با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

وی ضمن توصیه به مسافران که قصد سفر آغاز سفر را دارند، اذعان داشت: رانندگان و مسافران شروع سفر را به ساعات پایانی روز و تاریکی موکول نکنند و مسافرت خود را در ابتدای صبح آغاز و در هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه را به استراحت بپردازند و با صبر و حوصله و رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها رانندگی کنند.

محبی تصریح کرد: مسافران با مدیریت زمان سفر می‌توانند سفری آسان و بدون ترافیک را پشت سر بگذارند، در این مواقع سال با توجه به اینکه در محورهای فیروزکوه و هراز وضعیت هوایی غیرقابل پیش‌بینی است همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه الزامی است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان متذکر شد: شب گذشته در محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف را شاهد بودیم که خوشبختانه مشکل حادثه خاصی را برای تردد وسایل نقلیه در پی نداشت.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.