سریال‌های جایگزین فیلم های نوروزی

هاتف امروز :با پایان سریال‌های نوروزی شبکه‌های سه و پنج سیما پخش مجموعه‌هایی که قبل از تعطیلات راهی آنتن شده بودند را از سر می‌گیرند. شبکه یک سیما هم در انتظار تصمیم معاون سیما برای پخش سریالی جدید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز ،

شبکه سه سیما

به گزارش ایسنا، سریال «آنام» بعد از اتمام «دیوار به دیوار۲»، از شنبه (۲۵ فروردین ماه)  مجددا حدود ساعت ۲۰:۴۵ به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

«آنام» به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی جواد افشار قبل از تعطیلات نوروز از شبکه سه سیما پخش می‌شد.

گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین ترابی، شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیر دلاوری، سامیه لک، کوروش زارعی، ناصر هاشمی، لاله مرزبان، عرفان ابراهیمی، فرهاد بشارتی، سیروس گرجستانی، خسرو شهراز و کاظم بلوچی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین پیش بینی می‌شود که پخش سریال ۱۸ قسمتی «دیوار به دیوار ۲» چهارشنبه (۲۲ فرودین‌ ماه) به پایان برسد.

شبکه پنج سیما

پخش ۱۵ قسمت از سریال۱۰۰ قسمتی «هیات مدیره» که برای ایام نوروز آماده شده بود تا چهارشنبه (۱۵ فروردین ماه) ادامه دارد و بقیه قسمت‌های این سریال از شنبه (۱۸ فرودین ماه) به روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

«هیات مدیره» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز ساعت ۲۳ روز بعد خواهد بود.

همچنین منتخب قسمت‌های نوروزی «هیات مدیره» پنجشنبه (۱۷ فروردین ماه) ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

فیلمنامه سریال «هیات مدیره» به قلم علی خودسیانی نوشته شده است و سریال، قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.

ثریا قاسمی، لیلی رشیدی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رابعه مدنی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، مسعود کرامتی، احسان کرمی، حدیث میر امینی و سیاوش طهمورث از جمله بازیگرانی هستند که در «هیات مدیره» نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال «سارق روح»  به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری که پیش از ایام نوروز، جمعه‌ها از شبکه پنج سیما راهی آنتن می‌شد، مجددا از جمعه این هفته (۱۷ فروردین ماه) ساعت ۱۹ پخش خواهد شد و تکرار آن ساعت ۲۳ خواهد بود.

«سارق روح» به قلم هومان فاضل در ژانر مهیج و معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور نوشته شده است که به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی، کمند امیر سلیمانی و … در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

 

شبکه یک سیما

پخش سریال نوروزی «پایتخت ۵» هم تا یکشنبه (۱۹ فروردین ماه) ادامه دارد و طبق گفته روابط عمومی شبکه یک سیما، دو یا سه سریال آماده پخش دارند که پس از پایان پخش سریال «پایتخت ۵»  یکی از آن‌ها به روی آنتن می‌رود اما هنوز مشخص نیست که معاون سیما به پخش کدام سریال نظر مثبت می‌دهد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.