محسن هاشمی:تصور به بن‌بست رسیدن مدیریت شهری نادرست است

هاتف امروز: پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز با موضوع بررسی استعفای شهردار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز، محسن هاشمی رییس شورای شهر  تهران در ابتدای این جلسه با بیان اینکه از شهردار تهران تشکر می‌کنم که از ایام نوروز با وجود استعفا، شهر را با جدیت اداره کردند،

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل از نظر رونق اقتصادی ، اشتغال و … بسیار مهم است و در روند بهبود وضعیت مردم موثر است گفت: امروزه در دنیا بحث تولید خدمات نیز مطرح است که یکی از وظایف شهرداری خدمت به مردم است که  آرزو می کنم به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه بررسی استعفای شهرداری تهران که یک ماه قبل به شورا داده شده امروز در دستور بررسی قرار دارد گفت: همه نکات و تحلیل‌هایی که در رسانه‌ها در این مدت انجام شده محترم است اما باید دو نکته را بیان کنم چرا که  انصاف رعایت نشده است که یکی از آنها بحث دلخوری نجفی از شورا و عدم حمایت شورا از نجفی بود که این تلقی اشتباه ایجاد می ‌کند.

وی با بیان اینکه شورای شهر از همان روز  اول تا کنون از نجفی حمایت کرده و شهردار نیز بارها در جلسات به این موضوع اذعان داشته است، گفت:‌ نکته دوم بحث به بن بست رسیدن مدیریت شهری است که این تصور نیز نادرست است چرا که شورا در رأس امور شهر قرار دارد و ان شاءالله به وظایف خود عمل می‌کنیم.

وی گفت: دقت داشته باشید که ما با رأی مردم اینجا هستیم و رأی مردم یعنی توجه به خواسته آنها و باید مراقب باشیم که نظارتمان با خواسته‌های مردم هماهنگی داشته باشد.

این جلسه با حضور گسترده رسانه‌ها،‌ عکاسان خبری و خبرنگاران برگزار شد و معاونان شهرداری تهران نجفی را همراهی می‌کنند و  حضور دارند.

نجفی درساعت ۹:۲۰ در صحن شورا حضور یافت.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.