تجدید نظر احکام دانشجویان بادرخواست مسجد جامعی

هاتف امروز:عضو شورای شهر تهران از قوه قضاییه خواست تا نسبت به تجدید نظر احکام صادره برای دانشجویان اقدام کند.

به گزارش هاتف امروز به نقل از ایسنا، احمد مسجد جامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به دیدار اخیرش با دانشجویان معترض به احکام صادره از سوی قوه قضاییه گفت: در این دیدار بیانیه ای به من دادند که آن را امضاء کنم اما از آنجایی که امضاء کنندگان این بیانیه همگی از اساتید بودند و من استاد نیستم از امضای آن خودداری کردم. اما قول دادم که به عنوان نماینده مردم تهران سخن دانشجویان معترض دانشگاه تهران را در صحن علنی شورا مطرح کنم.

وی با بیان این که یکی از موضوعاتی که این روزها مطرح است احکام سنگین صادره از سوی قوه قضاییه برای دانشجویان است، افزود: البته قوه قضاییه مرجع صالحه صدور حکم است اما سلوک با دانشجویان شیوه دیگری می طلبد که این ظرافت ها را در دیدارهای مقام معظم رهبری با دانشجویان می بینیم که در فضایی کاملا متفاوت برگزار می شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مدارا  کردن در این جلسات نمونه ای از رفتار با دانشجویان است، گفت: این فضاهای دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان، فضاهایی آزادانه بدون رودربایستی و حتی گاها فضای تند و احساسی می شود و از قوه قضاییه می خواهیم که در مورد احکام دانشجویان با در نظر گرفتن ظرافت ها به بازبینی احکام صادره بپردازند تا شاهد اتفاقات خوب و تاثیر گذار باشیم.

وی افزود: همه گروههای علمی دانشگاهی در این مساله فارق  از جناح بندی های سیاسی واحد شدند و خواستار بازبینی و تجدید نظر در آراء صادره شدند و شورای شهر تهران می‌تواند با اتکا به چهره  رئیسش از قوه قضاییه درخواست بازبینی داشته باشد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.