بلیط پرواز مسکو-تهران ۳۲ میلیون تومان

هاتف امروز:همزمان با حذف ایران از جام جهانی و افزایش تقاضا برای برگشت ایرانی‌ها، نرخ بلیط پرواز از شهرهای روسیه از مسکو به سمت تهران از مرز ۳۲ میلیون تومان عبور کرده است.

به گزارش هاتف امروز به نقل از خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان با تساوی برابر پرتغال به کار خود در جام جهانی پایان داد. با توجه به این مسئله تقاضا برای سفر ایرانی‌ها از شهرهای روسیه از جمله مسکو به سمت کشورمان به شدت افزایش یافته است. این مسئله باعث افزایش قیمت بلیط پروازهای این مسیر به خصوص برای ایرلاین‌های خارجی شده است. البته در این بین نرخ پرواز ایرلاین‌های ایرانی نیز با نرخ  پرواز شرکت‌های خارجی تا حدودی برابری می‌کند.

بر این اساس قیمت بلیط پرواز امروز  مسکو-تهران هواپیمایی امارات  ۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان است و ترکیش ایرلاین این مسیر پروازی را برای هر مسافر با نرخ ۵٫۲ میلیون تومان انجام می‌دهد. نرخ بلیط پروازی این شرکت برای ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه امروز ۷ میلیون تومان است.

بلیط شرکت هواپیمایی ایرفلوت برای این مسیر پروازی بدون توقف ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. قطرایرویز بلتی این مسیر پروازی را ۱۵ میلیون تومان می فروشد. نرخ بلیط هواپیمایی چک ایرلاین برای امشب در مسیر پروازی مسکو- تهران ۱۶٫۵ میلیون تومان است.

نرخ بلیط پرواز ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه ایرفلوت ۲۴ میلیون تومان است. همچنین نرخ بلیت پرواز ایرفلوت از مسکو به تهران برای ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه حدود ۳۲ میلیون تومان است.

در این بین نرخ بلیط پرواز ایرلاین‌های ایرانی در مسیر پرواز فوق حدود ۵ میلیون تومان است.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.