حادثه واژگونی اتوبوس دردانشگاه آزاد علوم تحقیقات

هاتف امروز:رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم تحقیقات در این دانشگاه واژگون شده است.

رضا مسعودی در گفتگویی با تأیید خبر حادثه واژگونی اتوبوس در محل این دانشگاه گفت: در حال حاضر آمار رسمی از کشته شده ها و دانشجویان زخمی در دست نیست اما آمار تکمیلی اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: ظاهرا مشکل فنی باعث واژگونی این اتوبوس در محل دانشگاه شده است اما دلیل دقیق تر آن پس از بررسی کارشناسی اعلام می شود.

رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر نمی توانم آمار دقیقی درباره کشته ها و زخمی های این حادثه ارائه دهم. فقط می توانم بگویم چند نفر زخمی و چند نفر نیز حالشان وخیم گزارش شده است.

وی افزود: متاسفانه اتوبوسی که حامل دانشجویان این دانشگاه بوده واژگون شده و در حال حاضر نیروهای امدادی مشغول کمک رسانی به حادثه دیدگان هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس و هلی کوپترهای امدادی برای حمل مجروحان و آسیب دیدگان در محل حادثه حاضر شده و در حال انتقال مجروحین به بیمارستان هستند.

براساس این گزارش ، حوالی ساعت ۱۲ امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٧دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه تا کنون بیش از ۳۰ مصدوم داشته است و ۷ نفر نیز جان باختند.

 اتوبوس حامل دانشجویان در پیچ واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد  به سمت کتابخانه چپ کرد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.