مجلس با مسببین گرانی خودرو برخورد می‌کند

هاتف امروز: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس به موضوع گرانی خودرو ورود می‌کند و با مسببین این گرانی برخورد خواهد کرد.

طیار در گفت‌وگو یی اظهار کرد: در شرایط اقتصادی فعلی کشور و با وجود فشارهایی که روی مردم هست دستگاه‌های نظارتی و وزارت صنایع باید تدابیر خاصی اتخاذ کنند تا این فشار از روی مردم برداشته شود.

وی افزود: آنچه ما در مورد قیمت خودرو شاهد هستیم به هیچ وجه قابل قبول نیست. قطعاً مجلس در مورد افزایش قیمت خودرو ورود خواهد کرد و با مسببین این گرانی برخورد می‌کند. ما انتظار داریم دستگاه‌های مربوطه جلوی هنجارشکنی و فشار مضاعفی که با افزایش قیمت خودرو به مردم وارد می‌شود را بگیرند.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس با بیان اینکه «سال‌هاست کمک‌هایی از سوی دولت به خودروسازها صورت می‌گیرد» تصریح کرد: علی رغم این کمک‌ها خودروسازان ظرف یک سال گذشته مدیریت خوبی را از خود نشان ندادند. مردم انتظار دارند این رویه مدیریت شود و ما امیدواریم وزیر صنایع و مدیران خودروسازی در این باره تدبیری کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس انحصاری بودن بازار خودرو را از عوامل عمده بروز وضعیت فعلی در بازار خودرو دانست و خاطرنشان کرد: ما باید دست کسانی که می‌خواهند به این بازار وارد شوند را باز بگذاریم تا رقابت ایجاد شود، کیفیت خودروها افزایش پیدا کند و جلوی انحصاری که در قیمت گذاری وجود دارد و باعث می‌شود خودروسازان هر قیمتی که می‌خواهند اعمال کنند گرفته شود.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.