هاتف امروز: عامرعابدی فعال حوزه خبر و رسانه؛ روابط عمومی را مجموعهای از اقدامات و کوشش های حسابشده میداند که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه مخاطب انجام میدهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز؛ عامرعابدی با حدود یک دهه فعالیت مدیریتی درحوزه روابط عمومی ورسانه کشور، حضور پررنگ روابط عمومی ها را به عنوان حلقه اتصال سازمان ومخاطب، مهم دانست وتاکیدکرد: ارائه چهره واقعی و شفاف سازمان متبوع به مشتریان، از وظایف مهم روابط عمومی هاست و اگر این درک بوجود آید که مشتریان صاحبان اصلی سازمان هستند و بدون وجود آنها سود دهی معنی نخواهد داشت، در مییابیم که باید به روابط عمومی حرفهای به دیده یک عنصر و یک لازمه در سازمانها نگریسته شود.
وی که دردوران تصدی خود در حوزه روابط عمومی دانشگاه آزاد، بارها در همایش های مختلف درسطح ملی و بین المللی مورد تقدیر قرار گرفته است،خاطرنشان کرد: امروزه مشتری مداری نه به عنوان یک شعار که به عنوان یک رکن اصلی در سود آوری و بقای سازمانها و شرکتها به موضوعی حیاتی تبدیل شدهاست و دیگر نمیتوان با شعار دادن بدون عمل گفت؛ که سازمانی به این امر پرداختهاست یا سازمان این ادعا را داشته باشد در حالیکه در عمل مشتریان رضایتی از سازمان ندارند.
گفتنی است: عامرعابدی در سال ۱۳۹۳ در پی دعوت فرمانداری تهران درمجمع شورای هماهنگی روابط عمومی های شهر تهران شرکت کرده و پس از کاندیداتوری، با اکثریت آراء به عنوان عضو هیئت رئیسه و مسئول کمیته آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی های شهر تهران برگزیده شد ودراین راستا اولین دوره آموزشی را نیز برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کلان شهر تهران برگزار کرد.
ازدیگرمسئولیت های وی درحوزه رسانه و روابط عمومی می توان به: مدیریت روابط عمومی دانشگاه آزاد واحدتهران مرکزی ازسال ۱۳۸۵ لغایت۱۳۹۴ ، دبیری شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاداسلامی استان تهران،خبرنگار خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان، عضویت درشورای سیاستگذاری نشریه بین المللی فرهنگ و اقتصاد، عضویت در انجمن روابط عمومی ایران و مدیر مسئولی نشریه هاتف امروز (دوهفته نامه سراسری ایران) و… اشاره کرد.