تأیید صلاحیت ۴۹۰۹ نامزد شورای روستا در همدان

هاتف امروز: دبیر ستاد انتخابات استان همدان از تأیید صلاحیت ۴۹۰۹ نامزد شوراهای روستایی استان خبر داد.

ابولقاسم الماسی در گفت‌ وگویی با بیان اینکه ۵۲۵۲ نفر در انتخابات شوراهای روستایی منطقه همدان، ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۱۵۲ نفر انصراف دادند،  خاطرنشان کرد: پس از بررسی سوابق نامزدهای ثبت‌نام شده در انتخابات شوراهای اسلامی روستا، در نهایت ۴۹۰۹ نفر تأیید و ۱۸۷ نفر رد صلاحیت شدند.

وی با اشاره به تأیید صلاحیت ۱۰۷۰ کاندیدای شورای شهر این استان، بیان کرد: در استان همدان ۴۶۷۱ نفر در انتخابات شوراهای شهری و روستا ثبت‌نام کرده‌ بودند که از این تعداد، ۱۱۷۳ نفر در شورای شهری ثبت‌نام کرده بودند که ۲۸ نفر انصراف دادند.

الماسی افزود: ۳۴۷ نفر در شهرستان همدان، ۲۲۶ نفر در ملایر، ۹۳ نفر در نهاوند، ۹۵ نفر در تویسرکان، ۷۲ نفر در اسدآباد، ۱۰۴ نفر در بهار، ۳۲ نفر در کبودراهنگ، ۶۹ نفر در رزن و ۳۲ نفر در فامنین تأیید صلاحیت شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه ۷۱ نامزد انتخابات شورای شهر در استان همدان توسط هیئت نظارت شهرستان‌ها رد صلاحیت شدند، تصریح کرد:  از ۷۱ کاندیدای رد صلاحیت شده، ۱۹ نفر قبلا توسط هیئت اجرائی رد شده بودند و ۵۰ نفر نیز توسط هیئت نظارت رد شدند.

الماسی با بیان اینکه در شهرستان رزن و فامنین به ترتیب ۳ و ۲ نامزد رد صلاحیت شده‌اند، عنوان کرد: ۲۵ نامزد در شهرستان همدان، یک نامزد در ملایر، ۲۲ نامزد در نهاوند، ۲ نامزد در تویسرکان، ۲ نامزد در اسدآباد و ۳ نامزد در بهار رد صلاحیت شدند.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.