“طهرانچی” رئیس دانشگاه‌های آزاد استان تهران و رئیس واحد تهران مرکزی شد

هاتف امروز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی محمدمهدی طهرانچی را به‌عنوان رئیس واحد تهران مرکزی و دانشگاه‌های آزاد استان تهران معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی محمدمهدی طهرانچی را به‌عنوان رئیس دانشگاه‌های آزاد استان تهران و رئیس واحد تهران مرکزی معرفی کرد.

طهرانچی جایگزین احمد شمس در این مسئولیت شد. احمد شمس در ۲۶ مهر سال ۹۵ از سوی میرزاده به‌عنوان سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد استان تهران معرفی شده بود.

به گزارش تسنیم، طهرانچی متولد سال ۱۳۴۴ رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی و استاد فیزیک این دانشگاه است. وی دوره کارشناسی و کارشناسی‌ارشد را در دانشگاه شهید بهشتی و دوره دکتری را نیز در دانشگاه فیزیک تکنولوژی مسکو طی کرد.

طهرانچی پس از گذراندن دوره‌های استادیاری و دانشیاری در دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۸۵  به کسب درجه استادی نائل شد. وی  عضو وابسته پژوهشکده لیزر و پلاسما است و در سال ۹۱ به‌عنوان استاد نمونهٔ کشوری انتخاب شد.

طهرانچی در سال ۹۲ به‌پیشنهاد دکتر ولایتی و با حکم مرحوم هاشمی‌رفسنجانی به‌عنوان معاون علمی و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب شد و هم‌اکنون مشاور رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پژوهش‌های علمی و فناوری و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی است.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.