خبرهای جوروواجور پیرامون استعفای شهردار تهران

هاتف امروز:مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در رابطه با صحت و سقم این خبر گفت: من هم مثل شما این خبر را از طریق رسانه ها شنیده ام و در رابطه با صحت و سقم آن اطلاع دقیقی ندارم. این عضو شورای شهر تهران افزود: به هر حال امروز اعضای شورای شهر جلسه دارند و در این جلسه این مسئله مشخص خواهد شد و اخبار آن را به رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

از صبح امروز برخی رسانه ها با انتشار اخبار مرتبط با استعفای شهردار تهران، گمانه هایی را در رابطه با تغییر در بدنه مدیریتی شهرداری تهران کلید زدند؛ گمانه هایی که اگرچه تا کنون به صورت قطعی تأیید نشده اما از آنسو تکذیب موثری نیز در این باره تا کنون مطرح نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز، محمد علی نجفی که چند ماهی بیشتر نیست در رأس تیم مدیریتی شهرداری تهران قرار گرفته است، بخاطر برخی حواشی پیش آمده درگیر با حاشیه هایی شده است که او را تا مرحله استعفا نیز کشانده است؛ موضوعی که البته تا این زمان نمی توان این خبر را به صورت قطعی تأیید کرد.

در همین رابطه اظهارنظرهای جوروواجور در حال طرح است.

خبرگزاری منتسب به صداوسیما در همین رابطه اعلام: نجفی استعفا کرده است و تا دقایقی دیگر جلسه فوق العاده اعضای شورای شهر برگزارمی شود.

این رسانه در ادامه نوشت: درحال حاضر در ساختمان شورا خبری نیست گویا جلسه بیرون از فضای شورا برگزار می شود.

مجید فراهانی عضور شورای شهر تهران در رابطه با صحت و سقم و این خبر به خبرنگار «تابناک»، گفت: من هم مثل شما این خبر را از طریق رسانه ها شنیده ام و در رابطه با صحت و سقم آن اطلاع دقیقی ندارم.

این عضو شورای شهر تهران افزود: به هر حال امروز اعضای شورای شهر جلسه دارند و در این جلسه این مسئله مشخص خواهد شد و اخبار آن را به رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

حسن رسولی دیگر عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت که خبر استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران صحت ندارد.

رسولی درباره اینکه آیا تاکنون صحبتی هم از استعفای ایشان مطرح شده است یا خیر اعلام کرد: من تاکنون چیزی درباره این موضوع نشنیده‌ام.

حسن خلیل‌آبادی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به فارس در این باره گفت: ما هم در حد شایعه استعفای شهردار را شنیده‌ایم ولی چیزی به شورای شهر ارائه نشده است.

وی افزود: اگر قرار باشد شهردار استعفا دهد باید استعفایش را به شورا تقدیم کند اما چیزی به شورا نرسیده است.  بر فرض اینکه اگر وی استعفا هم داده باشند در حال حاضر فصل استعفا نیست چرا که شب عید است اگر آقای نجفی بخواهد استعفا دهد باید ابتدا در شورا موضوعات خود را مطرح کند و بعد شورا در مورد آن نظر دهد.

در همین باره اقتصاد آنلاین  نوشت: خبرهای رسیده حاکی از آنست که علی رغم تکذیب استعفای نجفی از شهرداری تهران، وی دیشب استعفا داده و شورا امروز صبح ساعت ۶ صبح برای بررسی این استعفا جلسه فوق العاده برگزار کرده است. هنوز نتیجه ای از جلسه امروز منتشر نشده است.

گفتنی است: نجفی چندی پیش از سوی دادستانی تهران به خاطر حاشیه‌های جشن روز زن در برج میلاد احضار شده بود.

روابط عمومی شهرداری تهران در خصوص استعفای شهردار تهران، هیچگونه خبری منتشر نکرده است.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.