نجفی ماندگار شد

هاتف امروز: در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران ، نمایندگان مردم به استعفای شهردار رای منفی دادند تا نجفی همچنان سکان شهرداری تهران را در دست داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هاتف امروز، در این جلسه ۲۰ تن از اعضای حضور داشتند و تنها غایب جلسه حسن خلیل آبادی بود.

این جلسه با حضور گسترده عکاسان و خبرنگاران و معاونان شهرداری تهران برگزار شد.

نجفی درساعت ۹:۲۰ در صحن شورا حضور یافت و پس از سخنان محسن هاشمی، متن استعفای خود را قرائت و در سخنانی به تشریح چرایی آن پرداخت. سپس موافقین و مخالفین استعفا صحبت کردند.

در ادامه برگه‌های رای گیری میان اعضا توزیع شد که برخی از اعضا بر رای گیری علنی تاکید داشتند که به گفته امینی رای گیری باید با برگه و پنهانی باشد.اما برخی از اعضای برگه های خود را به سمت رسانه گرفته و رای خود را نشان دادند.

در ادامه از مجموع ۲۰ رای ماخوذه، ۱۶ عضو به استعفا رای مخالف دادند تا بدین صورت نجفی همچنان به عنوان شهردار تهران به فعالیت خود ادامه دهد.

گفتنی است، محمد علی نجفی در تاریخ پنجم شهریور ماه به عنوان شهردار تهران انتخاب شد، اما پس از شش ماه در ۲۲ اسفند ماه سال گذشته به علت آنچه بیماری و برخی فشارها عنوان شد، استعفای خود را تقدیم رییس شورای شهر کرد، استعفایی که امروز نمایندگان مردم تهران آن را نپذیرفتند تا بنا به گفته محسن هاشمی، شهردار با روحیه جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.