سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران؛ ضعف و قوت دانشگاه آزاد بر آموزش عالی تاثیر‌گذار است

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی گفت: جامعیت آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی نیز وجود دارد که ضعف و قوت آن بر کل آموزش عالی کشور تاثیر گذار است.

به گزارش هاتف امروز، مراسم معارفه محمودرضا آقامیری سرپرست جدیددانشگاه آزاداسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی پیش از ظهر امروز برگزار شد. دکتر آقامیری در این مراسم اظهار داشت: دکتر طهرانچی از همان ابتدای حضور خود در دانشگاه آزاد این قصد را داشت که مسئولیت را به بنده واگذار کند؛ اما بنده تردید داشتم که بتوانم این بار سنگین را حمل کنم،‌ ولی با مشورت هایی که انجام شد،‌ تصمیم گرفتم که بیایم و به دانشگاه آزاد اسلامی خدمت کنم.

وی ادامه داد: من یک سرباز در آموزش عالی هستم واز سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را در حوزه علمی و اجرایی آغاز کرده ام و در آخرین مسئولیتم تا امروز در دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی حضور داشتم.؛ اما حضور در دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولیت سبکی نیست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی واستان تهران گفت: در سطح دانشگاه آزاد،‌ تغییر و تحولات بسیاری به وجود آمده است. یکی از برنامه های بنده، استفاده حداکثری از نیروهای متخصص و کارآمد است.

وی در پایان تاکید کرد: جامعیت آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی نیز وجود دارد که ضعف و قوت آن بر کل آموزش عالی کشور اثر‌گذار است.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.