۱۵ هزار خانواده در پایتخت نیازمند نان شب هستند

هاتف امروز:مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: بیش از۷۰ هزار پلاک فقیر در سطح شهر تهران شناسایی شده که۱۵ هزار از این تعداد، نیازمند نان شب هستند.
به گزارش هاتف امروز : فرزاد هوشیار پارسیان مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: در حال حاضر از ۷۰ هزار پلاک فقیر تحت پوشش طرح حامی در سطح شهر تهران، تعداد۱۵ هزار پلاک نیازمند نان شب هستند که کمک های مردمی از طریق این طرح برای آنان ارسال می شود.

وی افزود: شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن۴۳۷۹ علاوه بر کمک به نیازمندان، به کارتن خواب ها نیز با اهدای یک وعده غذای گرم کمک رسانی کنند.

هوشیار پارسیان در خصوص مراکز بهاران گفت: هم اکنون حدود۲ هزار تخت در مراکز بهاران شهرداری تهران خالی است که تا پایان سال نیز ۲ هزار ظرفیت دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد، همچنین مراکز شفق که به مرکز نگهداری مردان تبدیل شده است، در حال حاضر۵۰۰ نفر گنجایش دارد و تاکنون۴۰۰ نفر از معتادان مرد به این مراکز انتقال یافته اند.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به خروج زنان معتاد از مراکز شفق اشاره و بیان کرد: ۱۵۰ نفر از بانوان نگهداری شده در مراکز شفق تحت متادون درمانی در ۲ مرکز ترک اعتیاد با همکاری سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته اند که پس از بهبودی به مراکز بهاران انتقال داده می شوند تا توانمند سازی های روحی و روانی برای آن ها انجام گیرد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.