فضای تهران همراه با جوانان ، پراز عطر انتخابات است

هاتف امروز: شور و نشاط جوانان در فاصله کمتر از ۶۰ ساعت به آغاز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، فضای شهر تهران متحول کرده است.

به گزارش هاتف امروز ، شهر تهران هم اکنون حال و هوایی دیگر دارد. بار دیگر رنگ امید در دل جوانان این مرز و بوم موج می زند و در خیابان های تهران جوانان با عقاید و نگاه های مختلف نامزد مورد نظر خود را به مردم معرفی کرده و از دلایل انتخاب صحبت می کنند.
جوانان با نگاه های مختلف با در دست داشتن پلاکارت هایی تلاش می کنند در قدم نخست عابران و رهگذران را مجاب به رای دادن کنند.
دست های مردم در ستادهای مردمی نامزدهای مختلف به نشانه عزت ایران به هم ساییده می شود و شادمانی در خیابان ها به عینیت رسیده است.
حالا تنها ۶۰ ساعت دیگر تا تعیین سرنوشت مردم باقی است. این مردم هستند تا بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر عزت و سربلندی کشور را فریاد بزنند.
آنها فارغ از رنگ ها و جهت ها و نگاه ها و فارغ از رقابت ها برای همبستگی و رفاقت ها به میدان آمده اند.
در این میان گاه در میدان رقابت ممکن است بداخلاقی هایی نیز به چشم بخورد اما تجربه گذشته به آنان آموخته که در نهایت این نام ایران است که خواهد ماند و باید برای آینده فرزندان این مرز و بوم پای صندوق رای آمد.
آنچه مسلم است ایجاد فضای مناسب برای گفت وگو بخصوص در میان نسل جوان و آحاد مختلف جامعه در نهایت منجر به رقم خوردن حماسه ای دیگر در پای صندوق های رای می شود و همه در انتظار این حماسه هستند و از حق رای خود استفاده خواهند کرد.

محل تبلیغات

سایت اتومبیل(bama)
برای مشاهده سایت، برروی تصویر زیر کلیک کنید.